Re: PC, off-topic: AMIGA vs. PECET

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 11:41:21 MET

Vindex <iss_at_us.edu.pl> wrote:

>I tu sie mylisz kolego !!! Od ponad dwoch lat mam PC (aktualnie P166)
>ale nadal mile wspominam Amige. Brakuje mi na PC kilku rozwiazan ze
>staruszki (np.organizacji desktopu, pracy na wielu ekranach w roznych
>rozdzielczosciach, ARexx'a itp.) [...]

Kup sobie OS/2. Bedziesz mial 'prawdziwego' Rexxa, desktop z
ktorym mozna zrobic doslownie wszystko i porzadna wielozadaniowosc -
mysle, ze szybko zapomnisz wtedy o Amidze. Widze po naglowkach, ze
uzywasz G'95, wiec miej pretensje do Malomiekkiego, a nie pecetow
jako takich :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl