Re: Jarmark, jego tworcy i poplecznicy

Autor: Tomasz Kepinski (tomk_at_polbox.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 15:17:20 MET

Mariusz Studzinski wrote:

> [...]

Nareszcie zaczely sie pojawiac pierwsze sensowne wypowiedzi, ktore moga
ukazac prawdziwy problem.

Ze swojej strony chcialbym jeszcze tylko zwrocic uwage na jedna (inna)
sprawe - prosze o odroznianie, ze bezplatne konta sa przyznawane w
domenie "free.polbox.pl" (adres ma forme: uzytkownik_at_free.polbox.pl),
adresy w domenie "polbox.pl" (czyli np. uzytkownik_at_polbox.pl) sa przez
nasza firme sprzedawane jako typowa usluga dostawcy komercyjnego. Prosze
nie mylic tych dwoch adresow :-))

Z powazaniem,
Tomasz Kepinski email: tomk_at_polbox.pl