Re: NOKIA z kreskami

Autor: Jarek Lis (lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 14:31:05 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) wrote:
: pisalem juz o tym. nie wiem czy jest sens sie powtarzac. sama idea trinitrona
: powoduje poprawe jakosci obrazu. wykonanie? masz racje - sa gorsze i lepsze,
: poza tym ich ilosc jest mocno ograniczona (tylko jedna firma na swiecie
: posiada na tyle opanowana technologie produkcji trinitronow ze klepie je
: masowo) - stad wyzsze ceny oraz stosowanie innych rozwiazan przez
: konkurencje. niestety dobry trinitron jest nadal lepszy niz dobra delta (nie
: wiem, moze jestem przewrazliwiony ale odkad popracowalem dluzej na
: trinitronie denerwuja mnie kolorowe kropeczki w deltach).

Tylko ze jak do tej pory, to ja widzialem jeden dobry trynitron.
Jakies ostatnie sony 15". Nawiasem mowiac - dlugo musialem sie wpatrywac w
niego, zanim zauwazylem te dwa poziome paseczki, w tym modelu prawie
niewidoczne.

J.