Re: NOKIA z kreskami

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 13:36:49 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:

: > >A pozatym Trinitron is the best.
:
: > I tu Cie rozczaruje. Kiedys faktyczne tak bylo - teraz roznica juz
: > praktycznie sie zatarla i to zarowno w TV (proponuje porownac Sony
: > Trinitron vs 8-bitowy Panasonic z kineskopem typu Delta) jak i w
: > monitorach komputerowych. A i niektore wykonania trinitronow (np.
: > Diamondtron) sa raczej do d* niz do pracy.

: pisalem juz o tym. nie wiem czy jest sens sie powtarzac. sama idea trinitrona
: powoduje poprawe jakosci obrazu. wykonanie? masz racje - sa gorsze i lepsze,
: poza tym ich ilosc jest mocno ograniczona (tylko jedna firma na swiecie
: posiada na tyle opanowana technologie produkcji trinitronow ze klepie je
: masowo) - stad wyzsze ceny oraz stosowanie innych rozwiazan przez
: konkurencje. niestety dobry trinitron jest nadal lepszy niz dobra delta (nie
: wiem, moze jestem przewrazliwiony ale odkad popracowalem dluzej na
: trinitronie denerwuja mnie kolorowe kropeczki w deltach). nawet cromaclear
: neca (to juz nie jest klasyczna maska) nie daje tak dobrego obrazu.

: > Fanom Trinitronow polecam test CTX 17" Diamondtron.

: diamondtron nie jest trinitronem. ctx 17" jest obrzydliwy. co i tak niczego
: nie dowodze, bo moge ci pokazac kilka monitorow z delta ktore daja taki obraz
: ze musisz sie zdrowo domyslac co wlasciwie wyswietlaja ;)

: karpio

Ktory CTX 17? Bo jest ich chyba z osiem modeli (chyba dwa rodzaje
elektroniki i kilka roznych kineskopow).

Mirek