Re: NOKIA z kreskami

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 14:34:31 MET

13 Jan 1997 12:25:46 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) napisał(a):

[...]
>pisalem juz o tym. nie wiem czy jest sens sie powtarzac. sama idea trinitrona
>powoduje poprawe jakosci obrazu. wykonanie? masz racje - sa gorsze i lepsze,
[...]
>konkurencje. niestety dobry trinitron jest nadal lepszy niz dobra delta (nie

Inaczej: przecietny trinitron jest lepszy od przecietnej delty.
Polecam przejsc sie do dowolnego sklepu RTV i postawic obok siebie
standardowy Trinitron Sony i cyfrowy Panasonic (dodam, ze kosztuja
tyle samo).

>diamondtron nie jest trinitronem. ctx 17" jest obrzydliwy

Idea zerznieta zywcem z trinitrona.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --