Re: 32s - warto?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 12:04:33 MET

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote:

>Kto Ci takich glupot naopowiadal zeby pol peceta sie z tego smialo.
>Win32s to taka pseudo 32-bitowa pseudonakladka na win 3.11 coby byly niby
>32 bitowe. Ile z tego robia to nie wiem na pewno, ale na pewno pewne
>programy wymagaja tego i bez tego ani nie mrygna.

chodzi tylko o dwie rzeczy w tym calym win32 na windowze 3.1x .
1. zeby przy tasowaniu procesow zapamietywal cale rejestry, np EAX
   a nie tylko AX
2. udostepnia dodatkowe api, ktore umozliwiaja przydzielanie programom
   blokow pamieci wiekszych niz 64KB. procesor od dawna to potrafi,
   tylko ten chory system niespecjalnie.

tak a propo, windowze95 jest niewiele bardziej 32bitowe :)
a jak jest z jego "wielozadaniowoscia", to juz dokladnie wiemy.

>Jezeli to cos jest pod G95(niby prawdziwy 32 bitowy system) to nie.

masz w 100% racje. G95 udostepnia wiele funkcji API, ktorych win32s
nie oferuje a programy pisane pod G95 tego potrzebuja.

> Pozdrowienia.
>
> Janusz

takze pozdrawiam :))))

ps do Adama: kazdemu wpadki sie zdazaja :) nie przejmuj sie ze cie wysmieli,
             hmmm.... ja tez. jak nabierzesz doswiadczenia, to bedzie mniej
             powodow do wysmiewania. w kazdym badz razie nie zrazaj sie,
             i wal prosto z mostu z pytaniami.