Internet, jedno gniazdo a dwa kopmutery

Autor: Pawel Babut (pawb1282_at_wsb-nlu.nowy-sacz.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 14:16:56 MET

Hi!

Sytuacja zastana: gniazdko w scianie, kabelek skretkowy, dwa komputery
Kaprys: chcialby mzainstalowac dostep od internetu

Niestety w scianie jest tylko jedno gniazdo a mam dwa komputery i na obu
chcialbym
podlaczyc internet. Na jednym z komputerow zainstalowalem WinNT 4.0
Workstation
i bez zadnych problemow podlaczylem do karty sieciowej kabel i ustawilem
polacznie z domena serwera NT 4.0 z ktorego dostaje IP. Zadzialalo
slicznie.
Natomiast nie wiem jak zrobic zeby drugi komputer tez byl w internecie.

Radzcie Kochani

Pawel