Re: Internet, jedno gniazdo a dwa kopmutery

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 02:18:02 MET

On Sun, 19 Jan 1997 16:17:25 +0100, CADENCE wrote:

>Jestes pewny???
>Skoro tak to powiedz mi co zrobic, zeby dzilala rzecz nastepujaca???
>
>Jest 8 komputerow.
>Jest jedna linia telefniczna.
>Jest dostep do neta.
>Komputery to P100, 850 Mb twardy, 16 Mb ramu, Win95 -KAZDY!
>Jak zrobic, zeby to wszytsko moglo dzialac???

jezeli to g'95 to ja wysiadam
nie znam sie i nie zamierzam sie znac

aczkolwiek jedna rade moge Ci dac -
zastanow sie czy koniecznym jest aby 2 (czy wiecej)
uzytkownikow mialo rownoczesny dostep do internetu.
Jesli nie jest to konieczne - rozgladnij sie po internecie
"w temacie" modem-sharing. Jesli jest konieczne to beda Ci
potrzebne narzedzia typu IP-Masquerade, ale jescze nie slyszalem
o czyms takim pod winda~

Grego

p.s. najprosciej oczywiscie wyposazyc wszystkie komputery
w modemy i podlaczyc je rownolegle do tej jedynej linii tlf.
Aczkolwiek niekoniecznie to sie musi udac, choc ... u mnie
w domu sa 4 telefony i dwa modemy na tej samej linii i problemow
nie ma.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi