Re: Internet, jedno gniazdo a dwa kopmutery

Autor: CADENCE (grab_at_shaco.pl)
Data: Thu 09 Jan 1997 - 23:39:15 MET

"Pawel Babut" <pawb1282_at_wsb-nlu.nowy-sacz.pl> wrote:

>Hi!

>Sytuacja zastana: gniazdko w scianie, kabelek skretkowy, dwa komputery
>Kaprys: chcialby mzainstalowac dostep od internetu

>Niestety w scianie jest tylko jedno gniazdo a mam dwa komputery i na obu
>chcialbym
>podlaczyc internet. Na jednym z komputerow zainstalowalem WinNT 4.0
>Workstation
>i bez zadnych problemow podlaczylem do karty sieciowej kabel i ustawilem

jestes pewny, ze do 'karty sieciwej' a nie modemu????
moze masz lacze stale???

>polacznie z domena serwera NT 4.0 z ktorego dostaje IP. Zadzialalo
>slicznie.
>Natomiast nie wiem jak zrobic zeby drugi komputer tez byl w internecie.

>Radzcie Kochani

>Pawel

Ostatnio tez sie nad tym zastanawialem. Musze podlaczyc kilka pecetow
tak, aby na jedno konto lecialy. Na pewno mozna to zrobic, laczac sie
z providerem laczem stalym i wykupujac u niego swoj IP. Wtedy masz
domene np. 'pawel.wsb-nlu.nowy-sacz.pl' i mozesz tam sobie, tak jak
na serwerze zakladac konta np. 'user1_at_pawel.wsb-nlu.nowy-sacz.pl' i
tak dalej....
Jednak to u mnie odpada ze wzgledu na koszty...
Wymyslilem inny sposob, ale to tylko teoria.
Poczekam troche i jesli nikt tu niczego sensownego nie napisze, to
wtedy podziele sie moimi pomyslami:-))

                                        CADENCE