Taki sobie OS

Autor: Piotr Rogulski (piotrr_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 14:00:14 MET DST

Witam.

Zainstalowalem sobie OS/2 WARP Connect w wersji angielskiej, jakos po
doswiadczeniach z produktami MS nie mam zaufania do wersji
narodowych. Troszke czasu zajelo mi uporanie sie z instalacja, bowiem
ksiazeczki z pakietu nie przewidywaly moich problemow a szkoda bo
zaosczedzilbym troche czasu.
Czy ktos wie w jaki sposob i przy pomocy czego zmusic OS/2 do obslugi
klawiatury polskiej programisty, maszynistka mi nie lezy :-)
Jest w pakiecie program do obslugi poczty Ultimedia Mail/2 Lite, czy
to wogole dziala ?
Po instalacji system wstajac stwierdza w oknie CMD.EXE:
"reading c:\MPTN\ETC\sendmail.uml 10
SYS1811: The process has stopped.
[...] trap number is 000D."
Help zas sugeruje: "[...]ACTION: Correct the program and retry the
command."
Co robic, po za uzywaniem WinPMAIL'a?

       Piotr Rogulski
  e-mail: piotrr_at_tch.waw.pl