AWE 32 czy GUS PnP?

Autor: Michal Osak (micho_at_kameleon.oi.pg.gda.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 07:40:58 MET DST

   Czesc!

   Wlasnie stoje przed dylematem wyboru ktorejs z wymienionych kart. TAk na
prawde nie wiem, ktora z tych kart jest lepsza. Czy GUS, ktory jest tanszy,
czy tez AWE, ktore jest drozsze, ale za to nie musi emulowac SB :-).
   W zwiazku z tym mam pare pytan:
1. Jak wyglada emulacja SB przez GUSa. Jak czesto to zawodzi i na ile sie
sprawdza (gry, oczywiscie :-) )
2. Ktora z kart ma lepszy dzwiek (probki), tzn na ktorej lepiej brzmia MIDy?
3. Czy w przypadku GUSa bez pamieci (nie-PRO) moge sobie spokojnie pogrywac
w ulubione gierki?
4. Jak to jest z AWE? Mam ceny roznych modeli (Value-Edition, OEM, ASP itd)
i nikt do konca nie jest w stanie mi udzielic wiazacej odpowiedzi na pytanie
o roznice miedzy modelami. Czy warto wchodzic w cos takiego, jak AWE OEM
(cena porownywalna do GUS).

  Za konkretne odpowiedzi bede niezmiernie wdzieczny.

Michal Osak