Re: Swieta wojna trwa

Autor: Slawek Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Sun 16 Jun 1996 - 06:07:07 MET DST

On 16 Jun 1996 17:15:58 +0200, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>Trzy krotkie wiadomosci z frontu:
>
>1. NT za darmo:
> MS is doing anything it can to push competitors out of the way.
> They've even offered NT licenses for free to companies that migrate
> from OS/2--*if the company publicly announces the migration*.)
>
>2. Wiemy wszyscy ze w95 nie ma przyszlosci. Stwierdza to sam Bill Gates.
> Przyszlosc to NT.
> OS/2 WARP sold more copies last December than NT sold all of
> last year.
>
>3. A recent PC Magazine survey shows that two-thirds of Win95 users
> [...]
Gregorio ja nie rozumiem jednego: czy ta grupa to pl.comp.reklama?
Czy rzeczywiscie musisz to wrzucac na liste? Wiekszosc osob na tej
liscie uwaza win95 za gowno wiec go nie kupi restza ktora uzywa ani
sue tym nie chwali a ni nie afiszuje abys mial powody dla kontrakcji.
Daj sobie spokuj. I zza ocenau inforamcja: rynek OS/2 w USA nie
istnieje. Ani to standard ani przynjamienj cos popularnego. Co ma do
tego USA? A bo stad to na reszte swiata wedruje a nie odwrotnie.
Jak win95 users z ich 32 bitowym aplikacji zejda na OS/2 to Twoja
slodak tajemnica? Wyrzuca je?
3m sie.
 Na razie:
  --