Re: AWE 32 czy GUS PnP?

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 17 Jun 1996 - 09:07:05 MET DST

On 17 Jun 1996, Michal Osak wrote:

> Czesc!
>
> Wlasnie stoje przed dylematem wyboru ktorejs z wymienionych kart. TAk na
> prawde nie wiem, ktora z tych kart jest lepsza. Czy GUS, ktory jest tanszy,
> czy tez AWE, ktore jest drozsze, ale za to nie musi emulowac SB :-).

Ja ci moge powiedziec tylko tyle, ze chocby nie wiem co, NIGDY nie kupie
AWE32, tudziez czegokolwiek z firmy Creative...
GUS PnP ma to do siebie ze jest nowy i jeszcze sie z nim ludziska nie
oswoili... Ja go slyszalem u kolegi i odlecialem! Poniewaz malo gram,
wiec mnie taki GUS wystarczylby na razie z 0 RAMem, bo glownie to karty
muzycznej uzywam do odtwarzania MODow i MIDow w tle jak pracuje, ale po
zalozeniu 512 kB RAMu masz 100 % GUS-CLASSIC COMPATIBLE !
Zas co do emulacji SB, to powiedz, czy potrzebna ci jest emulacja czegos
gorszego ??? Ja wole miec cisze w jakiejs grze, niz sluchac marnych
popiskiwan SB, SB16 czy tez AWE32 z jej metalicznym i nieprzyjemnym
dzwiekiem. Ot co!

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio mail: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_eleet.iele.polsl.gliwice.pl |
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |