Re: AWE 32 czy GUS PnP?

Autor: Jaroslaw Wojtowicz (inf33853_at_syriusz.cs.put.poznan.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 13:32:39 MET DST

Ad. 1
Emulacja wyglada bardzo roznie. Ale poniewaz wszystkie nowe gry
obsluguja GUS-a bez zadnych klopotow wiec nie widze problemu.
A jezeli gra nie ma opcji GUS to nie warto sie nia zajmowac bo to
oznacza ze jest to juz zabytek. Sam osobiscie nigdy nie mialem
cierpliwosci do konfigurowania gry nieprzystosowanej do GUS-a.
Zaraz ja kasowalem.

Ad. 2
Bardzo duzo zalezy od jakosci probek. Na pewno mozna powiedziec,
ze AWE 32 ze swoimi probkami z ROM-u do piet nie dorasta
Gravis-owi. Ale po zamontowaniu na AWE RAM-u juz nie jest z nim
tak zle. Sam w swoim GUS-ie podmienilem oryginalne probki na
probki o nazwie Pro Patch Lite i uwazam ze sa lepsze od tych
dostarczanych na dyskietkach instalacyjnych. Probki te
udostepniaja np. 7 brzmien bebnow.
Ale szczerze mowiac dobre zbior probek zajmuje wiele megabajtow.
Dobre probki fortepianowe to np. 1MB.

Ad. 3
Nie mam GUS-a PnP ale z tego co wiem to zeby grac pod Dos-em to
trzeba miec RAM a zwykly GUS PnP nie posiada go.

Jarek