Re: Wszystko pod OS/2

Autor: Lukasz Zyla (lukasz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 17:29:04 MET DST

On 15 Apr 1996, Andrzej J. Piotrowski wrote:

> Date: 15 APR 1996 15:04:23 +0200
> From: Andrzej J. Piotrowski <a_j_p_at_dollar.it.com.pl>
> Newgroups: pl.comp.pecet
> Subject: Wszystko pod OS/2
>
> Chyba wszystkie firmy programistyczne sa sklonne zrobic wersje swoich
> programow pod OS/2. Wystarczy tylko, aby mialy odpowiednie
> zapotrzebowanie. Moze to glupi przyklad, bo to jest lista dla
> profesjonalistow, a nie dla szulerow :-), nowa firma Neural Override
> zostala przekonana do zrobienia pierwszej wersji swojej nowej gry pod
> OS/2. Podczas pierwszej doby otrzymala ponad 40 mailow, a w ciagu
> [...]
Ja przez chwile czulem sie OSiarzem , ale po dwoch godzinkach mi przeszlo...
Tam (pod OS/2) sie nic nie da zrobic! Nie moglem uruchomic zadnej gry,
a przy wiekszosci programow pod Win 3.1 po prostu padal, a pozniej
restartowal sie piec minut.
Wiem , ze gry to dla wiekszosci z was nie problem - po prostu nie gracie,
ale jezeli ma sie mlodsze rodzenstwo... -> TRAGEDIA!!!
Chcialbym znowu poczuc sie "kOSiarzem" , ale nie mam dostepu do
zadnego helpa (nie wspominajac o helpie OSa , ktory naprawde daje wiele
do myslenia). Jezeli ktos ma (a slyszalem ze sa rozprowadzane pliki tekstowe
z pomoca i wprowadzeniem do OSa) taki plik - Prosze o przyslanie.
| Lukasz Zyla < lukasz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl> |
| "Rip the MIKE, Rip the STAGE, Rip the SYSTEM |
| WE'RE BORN TO RAGE AGAINST 'EM" |