Re: Wszystko pod OS/2

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 10:35:40 MET DST

Lukasz Zyla (lukasz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl) wrote:

> Ja przez chwile czulem sie OSiarzem , ale po dwoch godzinkach mi przeszlo...
> Tam (pod OS/2) sie nic nie da zrobic! Nie moglem uruchomic zadnej gry,
> a przy wiekszosci programow pod Win 3.1 po prostu padal, a pozniej
> restartowal sie piec minut.

To chyba cos miales "zrypane" i to dokladnie. Ja sie bawilem OS2em wprawdzie
tylko przez 2 tygodnie (bo mialem w wersji niemieckiej, br...), ale gry chodzily
i to calkiem porzadnie, a nawet lepiej.... :-) Np. Hand of Fate (spolszczona),
przynajmniej ta wersja ktora ja mialem, na Pentium nie dziala (pod DOSem), a pod
OS-em poszla.

WP.