Wszystko pod OS/2

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_dollar.it.com.pl)
Data: Sun 14 Apr 1996 - 10:37:30 MET DST

Chyba wszystkie firmy programistyczne sa sklonne zrobic wersje swoich
programow pod OS/2. Wystarczy tylko, aby mialy odpowiednie
zapotrzebowanie. Moze to glupi przyklad, bo to jest lista dla
profesjonalistow, a nie dla szulerow :-), nowa firma Neural Override
zostala przekonana do zrobienia pierwszej wersji swojej nowej gry pod
OS/2. Podczas pierwszej doby otrzymala ponad 40 mailow, a w ciagu
tygodnia byly ich juz tysiace. To daje przyklad, ze mozemy cos
zrobic! Wiec o ile mamy mozliwosc, wysylajmy maile do wszystkich
firm, nawet tych, ktorych oprogramowaniem nie jestesmy
zainteresowani, gdyz te firmy pociagna za soba inne.
Jak ktos chce, to moge podac adres www strony Neural Override

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl

Ps. Ja jeszcze nie mam OS/2 :-(, ale niedlugo bede mial i czuje sie
juz OSiarzem :-).