Re: Wszystko pod OS/2

Autor: Piotr Haberko (fapil_at_silesia.ternet.pl)
Data: Wed 17 Apr 1996 - 21:01:39 MET DST

> Ja przez chwile czulem sie OSiarzem , ale po dwoch godzinkach mi przeszlo...
> Tam (pod OS/2) sie nic nie da zrobic! Nie moglem uruchomic zadnej gry,
> a przy wiekszosci programow pod Win 3.1 po prostu padal, a pozniej
> restartowal sie piec minut.
> Wiem , ze gry to dla wiekszosci z was nie problem - po prostu nie gracie,
> ale jezeli ma sie mlodsze rodzenstwo... -> TRAGEDIA!!!
> Chcialbym znowu poczuc sie "kOSiarzem" , ale nie mam dostepu do
> zadnego helpa (nie wspominajac o helpie OSa , ktory naprawde daje wiele
> [...]

Moze masz za ostre ustawienia w BIOSie ? (ale nie wiem jaka to plyta
486/Pentium ?). Mialem kiedy podobny problem ze swoim OSem.
Jak sobie w BIOSie ustawilem "za ostro" to mi nawet system nie chcial
ruszyc (w win 3.11 wyskakiwaly bledy ochrony - po prostu cuda).
Jezeli dasz ustawienia dafultowe to powinno nie raz pomoc.
Ja mam 486 - BIOS AWARD - ustwilem sobie tak "w polowie" mozliwosci plyty
i chodzi mi wszystko - DOS ,Win 3.11 , Win 95 , OS/2 , Linux 1.2.13.

Piotr Haberko
Wyzsza Szkola Informatyki i Zarzadzania w Bielsku Bialej
WWW Page :  http://www.silesia.ternet.pl/~fapil
e-mail   :  mailto:fapil_at_silesia.ternet.pl