Re: HP DeskJet 600 - konserwacja

Autor: Michal Pierewicz (yspierew_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 16:17:25 MET DST

Rafal Platek wrote:

> Witam!
>
> Do wszystkich, ktorzy moga cokolwiek wiedziec na temat konserwacji
> drukarki atramentowej HP DeskJet 600. Producent nie napisal w
> dokumentacji ani slowa na ten temat. Nie chodzi mi o atrament, lecz o
> uklad mechaniczny drukarki, tzn. o to, zeby za moja pomoca mogla
> pracowac jak najdluzej i jak najlepiej.
> Rafal

Wprawdzie nie slyszalem o tym, zeby w jakis specjalny sposob
konserwowac drukarke, ale warto chronic ja przed kurzem.
Kurz potrafi zabrudzic uklad pozycjonowania glowicy w postaci
przezroczystej tasiemki z mikrorastrem, co konczy sie szalona
gonitwa glowicy, gubieniem kolumn itp.
Istnieja takze specjalne przyrzady do czyszczenia gumowych walkow
ciagnacych i prowadzacych papier.
To tyle

--
\_/     \_/ Michal Pierewicz