Linux-proste pytania dla znawcow

Autor: mrowieck (mrowieck_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 00:12:40 MET

Po probach z roznymi "systemami" operacyjnymi dochodze do
wniosku ze jednak UNIX to jest to.
Mam w zwiazku z tym proste pytanka do osob pracujacych w
LINUX-e (a grupa ta wyglada na liczna )
Poniewaz z komputera korzysta oprocz mnie kilka osob
"cywilnych" wazne sa dla mnie nastepujace rzeczy:
Co z sesjami DOS-a , na ile sa one kompatybilne z czystym
dos-em
(chodzi zwlaszcza o gry korzystajace z trybu protected)
czy jest jakis sposob na puszczenie w X-windows programow
Windows(Word 6.0,Excel)

Czy i jakie istnieja free lub sharewar-owe narzedzia do
tworzenia SQL-owych baz danych pod Linux-a

Jakie wymagania ma X-windows (memory,procesor)

To na razie tyle co mi przyszlo do glowy.
Dzieki za info.

Gdzie sa jakies strony WWW ktore by sie zajmowaly LINUX-em

Marcin.