Re: Linux-proste pytania dla znawcow

Autor: Lukasz Bienkowski (LBIENK_at_Vela.filg.uj.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 10:48:03 MET

> No i na razie nie zapowiada sie zaden ruch w tej dziedzinie.
> Cos jakby ludzie zrobili maly zastoj na DOSEMU.

Chyba nie jest tak zle. Kilkanascie dni temu pojawila sie nowa wersja
DosEmu 0.60.4 (jest tez patch DPMI do korzystania z programow
Borlanda).

> Uzywalem jakis czas temu na kernelu 0.99pl14
> i samo postawienie to byla sztuka. Niemniej jednak

Cala instalacja sprowadza sie do ustawienia kilku opcji w Makefile
(siec, X11, ELF, itp) i wpisania 'make most'. Jesli wykonuje sie to z
konta roota, to od razu instaluje co trzeba. Potem wystarczy podlubac
w dosemu.conf i naprawde dziala niezle...

> odpalic sie dalo np. Win 2.0 i Xwing-a. Zalezy co kto potrzebuje.

> Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl

PS. A tak w ogole to mamy liste linux i to jest chyba lepsze miejsce
do tego typu dyskusji...
           Lukasz Bienkowski - lbienk_at_vela.filg.uj.edu.pl
Uniwersytet Jagiellonski - Wydzial Filologiczny - Coll. Paderevianum
 31-120 Krakow, al. Mickiewicza 9/11, p. 908, tel. 33-63-77 w. 322