Re: Monitory 15''

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 00:23:06 MET

> Odpowiedz moze nie bedzie zbyt oryginalna , ale wystarczy popracowac
> przez tydzien po pare godzin dziennie przy Daewoo i Philipsie i
> bedziesz juz wiedzial dlaczego wybralem ten drugi ...

No wiesz, ja sie przesiadlem z 14-ki marki "CA&G", czyli jakby bez
marki...

> W Philipsie obudowa tez jest gruba....
> Poza tym oczy sa chyba warte wiecej niz 5 mln starych zlotych???
> O 17-kach nie mam zielonego pojecia.

Ladna, tylko ch* droga. Bez glosnikow (ktory to byl model?...)

> Kaprysnych macie klientow... To byl man , czy woman?

Man (a mowia, ze to kobiety...). W sumie moze to normalne, ze jesli ktos
ma forse, to dla niego rownie wazne jak parametry pracy sa np. wyglad
obudowy i kolor kabla zasilania?

Pozdrav

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/