Re: Linux-proste pytania dla znawcow

Autor: Aleksander Cianciara (alexc_at_slc1.geol.agh.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 1995 - 21:05:33 MET

Witam.
Na wstepie chcialbym zaznaczyc ze nie jestem ekspertem z Linuxa.

mrowieck <mrowieck_at_icslab.agh.edu.pl> wrote:
>Co z sesjami DOS-a , na ile sa one kompatybilne z czystym
>dos-em
>(chodzi zwlaszcza o gry korzystajace z trybu protected)
Niestety z mojej praktyki wynika ze programy korzystajace z trybu
prot. (a moze tylko DPMI) nie dzialaja. Udalo mi sie nawet zawiesic
calego linuxa odpalajac Borland Pascala pod DOSEMU.

>czy jest jakis sposob na puszczenie w X-windows programow
>Windows(Word 6.0,Excel)
Podobno jest emulator MS Win, ale ciagle jeszcze alfa czy beta.

>Jakie wymagania ma X-windows (memory,procesor)
Ja mam 386DX40 + 387 + 8 MB i dziala calkiem plynnie (z 4MB potrzeba
duzo cierpliwosci)

>To na razie tyle co mi przyszlo do glowy.
>Dzieki za info.
Nie ma sprawy.

Pozdrawiam
Alex

--
e-mail: alexc_at_geol.agh.edu.pl              University of Mining & Metallurgy
tel: (48 12) 17-38-93, fax: 33-10-71       Institute of Geophysics