Lamerskie pytanko.. ;)

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 14:24:56 MET

Mam taka sprawe (moze troche lamerska,ale w temacie pc siedze od 3 mieseicy
:)))
Mam twardego 540 mb ,bez zadnych drivespace'ow itp(1 partycja).Wolne jest 30
mb.Zsumowalem miejsce zajmowane na dysku przez wszystkie katalogi i pliki
i wychodzi mi (obojetnie jakby nie liczyc) 350 mb.
Czyli 350 + 30 = 380,prawda?
WIEC GDZIE DO CHOLERY JEST 160 MEGA MIEJSCA???
Moze mi ktos cos zasugerowac?
Chektor.
P.S. Nie ma na dysku:
 1. wirusow
 2. bad sektorow
 3. w ogole zadnych usterek mechanicznych ...
Wiem,ze pojemnosc moze nie nie zgadzac na wskutek calkowitej ilosci klastrow
zajmowanej prze pliki,ale zeby az 160 mega sie wcielo?
a teraz mala dygresja: checkit 3.0 pokazuje transfer 1005 kb/s,coretest
ok 7900 kb/s (!) a inne programy testujace ok. 5 500 kb/s (durne czy jak?
zwyczajny st3660a i 5,5 mb ???)