Re: Lamerskie pytanko.. ;)

Autor: Aleksander Cianciara (alexc_at_slc1.geol.agh.edu.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 23:28:48 MET

chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Wojciech Giersz) wrote:

>Mam twardego 540 mb ,bez zadnych drivespace'ow itp(1 partycja).Wolne jest 30
>mb.Zsumowalem miejsce zajmowane na dysku przez wszystkie katalogi i pliki
>i wychodzi mi (obojetnie jakby nie liczyc) 350 mb.
>Czyli 350 + 30 = 380,prawda?
>WIEC GDZIE DO CHOLERY JEST 160 MEGA MIEJSCA???

To moze opisze jak dzielilem swoj dysk. Jest to dysk 1.2 GB podzielony
na 5 partycji po okolo 250 MB. A dlaczego tak? Odpowiedz prosta, przy
takim podziale trace tylko okolo 30-50 MB z calego dysku. W skrajnym
przypadku (jedna partycja) stracilbym PONAD 350 MB !!!!! Niezle co.
Analize przeprowadzilem na tym co juz mialem wczesniej (dysk 420 MB
potraktowany doublespacem) programikiem... chyba zapomnialem nazwy.
Ale jest on dostepny na SIMTELu w katalogu /msdos/diskutil. Juz wiem
to bylo cos jak wasted???.zip

Pozdrawiam
Alex

Pozdrawiam