Re: Lamerskie pytanko.. ;)

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 18:37:05 MET

[...]
> : Chyba nie mam szczescia. Po zalozeniu 16Mega W4W 3.11
> : chce odemnie cos z 54Mega permanent swap file (recomended size).

To tylko nalozony przez M$ podatek od wielkosci wolnego miejsca na dysku.

Tak przy okazji: czy wiecie, ze Corel Draw 3.0 nie chce sie zainstalowac,
jezeli na dysku jest wiecej niz 512MB wolnego miejsca?
Objaw jest taki, ze wiesza sie w momencie sprawdzania wolnego miejsca
na dyskach.

 Slawomir Mateuszczyk, student       E-Mail: slaw_at_soi.riviera.pw.edu.pl
 Warsaw University of Technology               Finger me for my PGP key
    Slaw's URL
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane!