Re: Lamerskie pytanko.. ;)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 21:51:17 MET

>Czyli 350 + 30 = 380,prawda?
>WIEC GDZIE DO CHOLERY JEST 160 MEGA MIEJSCA???
>Wiem,ze pojemnosc moze nie nie zgadzac na wskutek calkowitej ilosci klastrow
>zajmowanej prze pliki,ale zeby az 160 mega sie wcielo?

podejrzewam, ze podlaczyles go do zwyklego sterownika ide. przypadek
klasyczny - bez wynalazkow na "dzien dobry" tracisz ok. 30mb. nie wiem
dlatego u ciebie akurat 160 zjadlo - jakby troche za duzo... uruchom moze
fdiska (wczesniej na wszelki wypadek zrob kopie tablicy partycji) i
zobacz, czy przypadkiem nie zostalo troszke nieprzydzielonego miejsca.

>a teraz mala dygresja: checkit 3.0 pokazuje transfer 1005 kb/s,coretest
>ok 7900 kb/s (!) a inne programy testujace ok. 5 500 kb/s (durne czy jak?
>zwyczajny st3660a i 5,5 mb ???)

faktyczny transfer jest blizszy temu co pokazuje checkit niz temu co
spiewaja inne programy. nie dziwilbym sie jednak takim wynikom - z cache
dysku faktycznie mozesz miec tej wielkosci transfery. swoja droga
zastanawiam sie jaki wlasciwie masz kontroler...

karpio