Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 17:22:48 MET

Marek Michalkiewicz wrote:
> Dwa lata temu kupilem plyte z przelaczanym zegarem (20/25/33/40/50)
> VLB (UNI-486WB), procesor 486SX-25 i 4MB RAM Chodzi to do dzis w
tej
> konfiguracji (tylko zegar przestawiony na 33, gdy kupie wentylator
> to moze sprobuje 40). I teraz mam problem:
Tez to przerabialem.

> - wszystkie nowe procesory sa na 3V (a plyta tylko 5V), procesory 5V
> (jesli sie w ogole da jeszcze kupic) koncza sie na DX2-66 i sa one
> drozsze niz wersja 3V
DX2/80 Cyrix 5V (TCH 190 PLZ)
> - chce kupic jeszcze 4MB RAM i musza to byc stare 9-bitowe SIMMy
Mnostwo ludzi chce je sprzedac. (patrz np.ogloszenia w PC-Kurierze)
> Wyglada wiec, ze i tak najlepiej byloby zmienic plyte (a wraz z nia
> rowniez karte graficzna - PCI zamiast VLB).
Dokladnie tak zrobilem (a jeszcze lepiej sprzedac komputer jako calosc
- uda Ci sie to predzej )

> Zatem kupujac P75 warto zastanowic sie, czy za dwa lata nie bedzie
juz
> P7 wymagajacego zasilania 2V i nowych, 64-bitowych pamieci...
Spokojnie przyjacielu !!!!!!!

> Chyba lepiej nie przeplacac i kupic na razie DX4-120
Zamienic Poloneza 1,5 na 1,4 MPI He,he,he.

Radze jednak VW.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz