Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 03 Dec 1995 - 21:42:09 MET

>O rany, Am5x86-133 jak bedzie dostepny to potanieje (patrz:Cyrix 5x86)

kiedy? ja mowie o tym co jest teraz, co bedzie to prorokowac nie bede, bo
wszyscy wiemy co z tego wychodzi. a teoretyzowanie takze do niczego nie
prowadzi, wiec proponowalbym, nie filozofowac bez potrzeby, zwlaszcza
opowiadajac tego typu glupstwa ;)

>TCH Components w Warszawie,tel.48-71-72,cena dla end-user $219.

>Cena 63-$309 a 83-$329 i to jest drozej niz P-90 ($299)
>P24T jest 3.3V.Procesor ten chodzi w plytach 5V bo ma na swoich plecach
>regulator 3.3V.Temperatura tego procesorka w czasie pracy nie odbiega
>specjalnie od temperatury otoczenia.

qrcze - obejrzyj cennik TCHa :), albo przejrzyj materialy informacyjne od
Intela (w redakcji sporo ich mamy). moje ceny byly prawdziwe i prawdiziwe
jest co ja napisalem...