Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 20:42:31 MET

>w cenie P133 - dziekuje

na razie rzeczywiscie ponad 900$ to przegiecie ;)

>Kto to sprzedaje (nie obiecuje ze sprzedaje) i za ile - podaj namiary

TCH Components. cena: 219$

>W cenie P75<<P90 i na dodatek 5V (gdzies potem to cieplo musi sie
>ulatniac - nieekologiczny)

3.3v, wlasny wiatraczek o zmiennej predkosci i mechanizmy zmniejszajace
predkosc jesli z jakichs powodow wiatraczek jest "be" i nie kreci. jest
zgodny z sl enhanced czyli raczej dosc zielony. cena 289$. wydajnosc:
wieksza niz p75 (z wyjatkiem bardzo intensywnych operacji na pamieci), a
pasuje do plytek 486.

>wszystkie dostepne w handlu + PentiumPro + caly hlam (chlam?)
>pentiumopodobny z innych firm (moze wcale nie gorszy)

pentium pro i "wszystkie pentiumopodobne" (jakie wszystkie? znam tylko
nexgena ktory wymaga specjalnej plyty gl...) - ciekawe, bo nic oprucz
wymienionych przeze mnie procesorow nie wlozy sie w socket 6, 7. czyli
pozostaje aktualne to co powiedzialem. :)

>Dokladnie tak jak mowisz. I jesli Cie stac to radzilbym jednak serie
>"P".

ja takze, ale swoja droga czy to nie przegiecie kupowac pentium100 do
edycji textow? a co do pentium75 to wole swojego amd120 :) o starszych
pentiumach wspominac nie bede...

karpio