Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 11 Dec 1995 - 11:20:37 MET

>A tak w ogole, to jak na moj gust Intel popelnil duzy blad. Zamiast
>przerabiac P60 na breloczki, trzeba bylo domalowac do nich SX, i sprzedawac,
>za 1/10 ceny! W koncu od czasow 486 wiadomo, ze SX to ten z uszkodzona
>czescia zmienno-przecinkowa.
>A przy takim dumpingu - zegnajcie AMD, Cyrix, UMC ze swoimi 486...

ja tam nie wiem... mysleli nad tym luydzie bardziej od nas znajacy sie na
pieniadzach :) swoja droga, to cos mi sie zdaje, ze i tak AMD, UMC, Cyrix
itd maja znow niewiele do powiedzenia, bo wlasciwie nie maja swoich
Pentiumow, a Intel moze dowolnie dyktowac ceny... a jak juz beda mieli,
to sie obnizy ceny PentiumPro i tak dalej :) Milo jest byc zawsze o jedna
klase (nawet ponad) do przodu :)

a tak swoja droga, to troche przesadziles z tymi klonami - te o ktorych
pisales, byly lepsze od oryginalow, i gdyby pojawily sie pol roku
wczesniej to Intel mialby ladny problem :)

karpio