Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 05 Dec 1995 - 21:47:17 MET

>Procesor Cyrixa jest szybszy o kilkanascie procent od Am486DX4-120SV8B
>w testach aplikacyjnych (Winstony itp.).W klasycznych tescikach szybszy od
>kilu do kilkudziesieciu procent w zaleznosci co mierzy i jak.
>Ma rewelacyjny koproc.Niestety trzeba go pakowac do plyt ktore maja wsparcie
>w biosie i zworkologie pod ten procesor.Z tych ktore sprzedajemy tylko dwie
>obsluguja ten procesor:ASUS PVI-486SP3 i A-Trend 1425, obie PCI+ISA,
>zintegrowane kontrolery+Fast I/O, SiS chipset.Kompatybilnosc OK.Wojtek
>zmienil DX4-100 na ten procesor (jeden z pierwszych jakie dostalismy) w
> [...]

hm... ok, jestem zainteresowany. pytanie techniczne - moja plyta posiada
jak ty to okreslasz "zworkologie" dla cyrix m6 i cyrix m7 - czy to moze
ktorys z tych? dodatkowo sa zworki pod umc u5 i 486s2 z ciekawszych
wynalazkow, no i tradycyjne 486sx, dx, dx2 i dx4 oraz p24t i p24d. czy
bylaby mozliwosc zakupienia procesora, a jesli plyta sobie z nim nie
poradzi zwrotu? niestety nie mam mozliwosci przetestowania tego typu
nowinek, bo w lublinie po prostu nigdzie ich nie ma... czy moglibyscie
przyjac "stary" procesor (ma niecaly miesiac) jako czesc zaplaty
(doplacilbym powiedzmy milion)? i czy na procesory udzielacie gwarancji,
jesli tak to jakiej?

co do kompatybilnosci: z umc u5 nie chodzilo doslownie kilka programow,
ale jednak... glupio byloby, gdyby po pol roku okazalo sie ze costam nie
lubi tego procesora :(

pozdrowka
karpio