Re: 486/120Mhz a P-75

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 04 Dec 1995 - 22:07:12 MET

>Przepraszam, moze wyjde na laika, ale czasu na czytanie prasy to ja mam co
>najmniej za malo. O jakiej redakcji piszesz? Czy mozesz cos polecic? Pytam
>sie naprawde bez zadnych podtekstow.

dziennik - gazeta codzienna regionu srodkowo-wschodniego i costam jeszcze
w nazwie ale nie pamietam dokladnie :) a mowilem o materialach ktore nam
przysylaja roznej masci firmy i o tym, co dostajemy np. z papu.

>ps. Poszukuje uniwersalnego urzadzenia do wydluzania doby co najmniej o 33%,

jak znajdziesz to odsprzedasz mi polowe, albo powiesz gdzie mozna kupic?
albo kup dwa... oddam ci szmal :))

karpio