narosl na serpentynicie - co to?

Autor: Spinja <akowalska_at_gmail.com>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 23:42:51 MET DST

Witojcie,

Pewnie nie ja pierwsza tu tak wpadam z wizyta krotka, wprost z
pl.rec.akwarium. Z pytaniem do Wos, Szanowni.

Mam trochu serpentynitu z Alp ^_^... ale boje sie go do akwa wchlupnac,
bo na jednej skalce COS jest.

Co to jest?
http://static.flickr.com/54/125328068_1fff691734.jpg

I czy reagowaloby to COS z woda? Polalam octem - zero reakcji.
Wsadzilam do wody na dwa dni - wyniki zdumiewajace - twardosci (i
ogolna i weglowa) spadly o 2 oczka. pH bez zmian.

To chyba bedzie bezpieczne, ale b. prosze o ekspertyz(e).

Odgorne podziekowanie za pomoc, :)

Spinja