Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Reakcje piezonuklearne w zelazie z wykorzystaniem ultradzwiekow.

To: chemfan@man.lodz.pl
Subject: Re: Reakcje piezonuklearne w zelazie z wykorzystaniem ultradzwiekow.
From: Michał Urbański <michal_u@post.pl>
Date: Fri, 03 Aug 2018 11:59:07 +0200
cytuję powyższa pracę:

5. Discussion of the Results
Let us first remark the lack of gamma emission higher than the background, that
conforms to the outcomes of our previous experiments.

Więc mierzyli gamma i nie zarejestrowali promieniowania gamma.
Warto spojrzeć na miniaturowy generator neutronów (neutristor)
https://en.wikipedia.org/wiki/Neutron_generator
jest sprzedawany i produkowany seryjnie.
Tu rekcja jest pobudzana polem elektrycznym:
https://www.researchgate.net/publication/276978432_NEUTRISTOR_2012-RD_100_Award_
report

Warto dodać, że od początku historii wszechświata dominują reakcje jądrowe
syntezy. Na początku był wodór i istniejemy tylko dzięki syntezie, która jest
powszechna. To że badacze przypięli się do rozpadów to jest typowy efekt
psychologiczny eksploatacji pierwszego przypadkowego pomysłu, który stał się
dogmatem nauki.
Zimna fuzja jest procesem powolnym (to niej jest reakcja łańcuchowa) i nauka ma
na tym punkcie alergie.
pozdrawiam
Michał Urbański