Lista chemfan@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: Reakcje piezonuklearne w zelazie z wykorzystaniem ultradzwiekow.

To: "Chemia popularnonaukowa." <chemfan@man.lodz.pl>
Subject: Re: Reakcje piezonuklearne w zelazie z wykorzystaniem ultradzwiekow.
From: Mickdegrey <mickdegrey@protonmail.com>
Date: Thu, 02 Aug 2018 21:25:37 +0000
Witam,

Do przemian dochodzi raczej w wyniku wtórnej reakcji neutronów z materiałem
elektrody. I tutaj można spekulować że emitowane widmo neutronów i tak ma
mniejszą intensywność niż pochłaniane przez materiał  (którego zaobserwować nie
można).

Pomimo dużego sceptycyzmu co do danych w Tab. 2 trzeba przyznać że  żyjemy na
progu ciekawych czasów. Ludzkość dopiero poznaje takiego typu reakcje (Rossi i
to tu dyskutowane). Bez wątpienia mamy do czynienia z  LENR. Dziwi mnie a może
nie doczytałem, że autorzy nie próbowali rejestrować innych promieniowań, np.
promieniowania gamma.

Pozdrawiam,
MdG

Sent with ProtonMail Secure Email.