Autor: Katarzyna (hermionia_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Mar 2002 - 22:28:56 MET

Dobry wieczor...

Czy ktos potrafi wytlumaczyc (moze byc niezbyt szczegolowo) na czym polegaja reakcje ksantoproteinowa i biuretowa? Mam rowniez problemy ze znalezieniem informacji na temat oznaczania (?) bialek (aminokwasow?) (chodzi o to, by ustalic jakie to bialko)- jakimi metodami sie to robi, na czym one polegaja - wdzieczna bede za pobiezne nawet wytlumaczenie, ewentualnie odeslanie do zrodel, najlepiej w necie. (zalezy mi na szybkiej odpowiedzi - chocby najmniejszym dla mnie punkcie zaczepienia... :) Aha - jezeli jeszcze moge zwrocic sie z prosba o wlasciwosci chem bialek - jakeis tam plyny Lugola ... etc(wybaczcie ewentualne bledy merytoryczne tresci - chmicznie to ja leze....:( )

Niech Moc bedzie z Wami - dziekiuje - Kasia

--

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]