Re: [WINNT] Windows 10 Home nie widzi dysku podłączonego do USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 Home nie widzi dysku podłączonego do USB
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 25 Mar 2024 22:51:32 GMT
in <news:utsr7b$4dt$1$Ewa@news.chmurka.net>
user Ewa pisze tak:

> Bardzo dziękuję za odpowiedź.
> Nie mogę znaleźć w internecie informacji czy jest to zwykły dysk
> sata. Będę szukać dalej.

Jeśli wygląda tak jak ten dysk to nie da się zrobic tego triku o którym
mówiłem bo dysk jest zespolony z interfejsem USB na jednej płytce
drukowanej.

Miałem podobny. Też mi umarł zabierająć sporo zdjęc do grobu.
Dlatego od tego czasu nigdy nie kupuję dysków WD. Mam kilka WD
znalezionych na śmietniku ale im nie ufam i trzymam tylko mp3.

https://youtu.be/f9FcCDcXJcY

https://youtu.be/7eFkjx9oWfI

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne