Re: [WINNT] Windows 10 Home nie widzi dysku podłączonego do USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 Home nie widzi dysku podłączonego do USB
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 26 Mar 2024 06:50:25 GMT
in <news:utt1t4$esh$1$Ewa@news.chmurka.net>
user Ewa pisze tak:

> Bardzo dziękuję, za filmy też.
> Zanim zapytałam na grupie szukałam rozwiązania w internecie i
> znalazłam w kilku miejscach ostrzeżenie, że nie należy takiego
> dysku rozbierać, bo wtedy danych na pewno nie da się przeczytać.

w wypadku gdy nie jest to dysk SATA w środku to nie ma sensu rozbierać.

> Jeszcze się waham, ale gdy już nie będę miała innego wyjścia, to w
> akcie desperacji może go otworzę.

ale wiesz raczej nic nie wypatrzysz pod lupą. Byc może gniazdko sie
ułamało jeśli upadł z kablem wetkniętym do dysku.

> Podejrzewam, że uszkodzeniu uległa elektronika (upadek), a nie sam
> zapis, więc metoda, którą podałeś mi się podoba.

raczej nic nie wyczarujesz już z tego dysku sama. Jesli na innym kompie
na innym kablu nie zacznie być widoczny.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne