Re: [WINNT] JPG i PNG

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] JPG i PNG
From: PureNick <ibozaur@CTRL+X@tlen.pl>
Date: Mon, 25 Mar 2024 23:54:35 +0100
> Tak się Windows 11 zakumuflowało razem z tym Edge, że pliki.jpg i png
> otwiera mi zawsze jakaś aplikacja i pyta jak chcę wydrukować obraz.
> Dezaaktywuje mi ciągle ustawienia w IrfanView i nie daje się ustawić jej
> jako domyślnej przeglądarki zdjęć czy zrzutów ekranu.
> Za każdym razem muszę dawać polecenie: otwórz i IrfanView. Coraz
> bardziej mnie to denerwuje.
> Jest na to jakiś sposób?

Polecam takie rozwiązanie:
Altap Salamnder (www.altap.cz/salamander/downloads/)
W User Menu Bar ustawić sobie skrót do IrfanView
z argumentem "$(ListOfSelectedFullNames)"
...i wułala! IrfanView otwiera zaznaczone pliki i nic go nie obchodzi,
jakie skojarzenia są ustawione w systemie. Polecam!
http://ibozaur.5v.pl/salamand_irfan_01.jpg
http://ibozaur.5v.pl/salamand_irfan_02.jpg
Działa zresztą w odniesieniu do kazdego innego programu.
Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~