Re: [WINNT] Prawa dostępu na D

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prawa dostępu na D
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 14 Jul 2022 00:12:09 +0200
Wed, 13 Jul 2022 23:11:18 +0200, w <tancdn$dfh$1$m4rkiz@news.chmurka.net>,
m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

> tak, jak we właściwościach włączysz dziedziczenie to bierzesz z nadfolderu

OK, czyli muszę wyłączyć dla tego super-folderu.

> jeżeli zaznaczysz "zamień wszystkie wpisy..." to tak

A to "zamień" to zamienia tylko w tym momencie czy już wszystko co tam wrzucę
będzie zamieniane. Chodzi konkretnie o to, że będę tam wrzucał jakieś foldery i
chciałbym aby zawsze były tylko do odczytu (automagicznie -- bez żadnych
działań z mojej strony).