Re: warp 4

Autor: Paweł Sokołowski (falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 11:40:40 MET DST

I've seen things you people wouldn't believe.
Rafal Zawislak writing in <3D64A698.7EFA30C8_at_box43.pl>.
All those words will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
> Widzialem - jest powolny i paskudny.

Też wolę aplikacje robione pod QT od tych pod GTK :)

> Pracowalem troche na KDE2 i innych, na KDE 3 nie, bo musialbym miec
> chyba Pentium4 5,6 MHz zeby podstawowe funkcje szybko dzialaly ;).

KDE3 jest szybsze od KDE2.

> Mamy inne oczekiwania. Czy pracowales kiedys na OS/2? Dla mnie sleczenie
> przed komputerem i przekopywanie manow juz sie skonczyly. To jest dobre
> dla studentow, ktorzy maja duzo czasu na zabawe z komputerem. Dla osoby

Przekopywanie manów? Strata czasu? Czytam Tą grupę od jakiegoś czasu i
stwierdzam, że gdybym miał OS/2 to bym chyba wogóle nie spał: Nagrywarka
- owszem, jeśli wyedytuje się hexedytorem jakiś plik systemowy i
(M$-Free) config.sys, SSH owszem, ale Ninikowi 'działa ale nie szyfruje'
;>, Sprzet - 'jesli chcesz zainstalowac OS/2 to pomozemy Ci starannie
wyselekcjonować sprzęt, który nie będzie sprawiał pod nim problemów'.
W linuksie, czy nawet w windows to po prostu działa.
apt-get install program / setup.exe - bez różnicy. Z driverami do
sprzętu podobnie.

> temu moze sprostac bez poswiecenia mu duzej ilosci czasu.

A gdy instaluje się OS/2, człowiek uczy się Hexów :>

--
  ,d$$$$$P.d$$b     d$P  ,gd$$$$$,gd$$$$g. ,$$$b._$$P               RLU #172534
  ggggggggggggg.   ggs  ,gg     ,gg    ,gg ggp,ggggg           Paweł Sokołowski