Re: warp 4

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 10:53:44 MET DST

Paweł Sokołowski wrote:

> Oj, podrożał. Ale w te 4600 wliczyłeś jego koszt?

Nie wiem bo nie badam polityki cenowej tej firmy (cene wzialem z
http://www.promise.com.pl). I nie wliczylem.

> Widziałeś Gnome2,

Widzialem - jest powolny i paskudny.

> Kde3 i inne winmanagery?

Pracowalem troche na KDE2 i innych, na KDE 3 nie, bo musialbym miec
chyba Pentium4 5,6 MHz zeby podstawowe funkcje szybko dzialaly ;).

> Są 17x lepsze od szela warpa :>

To Twoje zdanie, moje jest inne...

> No i zdecydowanie nie mogę powiedzieć, że przesiadka na warpa byłaby dla
> krokiem do przodu.

Mamy inne oczekiwania. Czy pracowales kiedys na OS/2? Dla mnie sleczenie
przed komputerem i przekopywanie manow juz sie skonczyly. To jest dobre
dla studentow, ktorzy maja duzo czasu na zabawe z komputerem. Dla osoby
pracujacej, majacej sila rzeczy mniej czasu na takie sprawy, coraz
bardziej liczy sie, ze bedzie cos dzialac od "dzien dobry" bez zadnej
poprawki i pytan "jak by tu poprawic te paskudne czcionki w KDE2 np."
Kompuer staje sie maszynka przy pomocy ktorej cos chce osiagnac jak
najmniejszym zaangazowaniem a niestety Linuks nie jest systemem, ktory
temu moze sprostac bez poswiecenia mu duzej ilosci czasu.

zdrowko

--
Rafał Zawiślak    ================
homepage: http://www.sysopy.prv.pl