Re: warp 4

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 12:14:52 MET DST

> KDE3 jest szybsze od KDE2.

Chyba przesadziłeś. Do niedawna użytkowalem P200 64MB RAM. Red Hat z
KDE 2 działał - bez rewelacji ale można było coś zrobić nie
irytował. Spróbowałem zainstalować SUSE 8 z KDE 3. Na otwarcie okna
15-30 sek, o przesumięciu z zawartością nie było mowy o innych
sprawach nie wspomne. Na tym samym sprzęcie Warpa4, WinNT użytkowało
się komfortowo.

Pozdr.

Wojtek