Re: warp 4

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 12:26:20 MET DST

On Thu, 22 Aug 2002 09:40:40 UTC,<falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> wrote:

> Przekopywanie manów? Strata czasu? Czytam Tą grupę od jakiegoś czasu i
> stwierdzam, że gdybym miał OS/2 to bym chyba wogóle nie spał: Nagrywarka
> - owszem, jeśli wyedytuje się hexedytorem jakiś plik systemowy i
> (M$-Free) config.sys, SSH owszem, ale Ninikowi 'działa ale nie szyfruje'
> ;>, Sprzet - 'jesli chcesz zainstalowac OS/2 to pomozemy Ci starannie
> wyselekcjonować sprzęt, który nie będzie sprawiał pod nim problemów'.

Czyli tak jak np. pod Linuxem :)
Jedyny system, przy którym (przynajmniej teoretycznie) nie trzeba
niczego selekcjonować, to niestety windows.

> W linuksie, czy nawet w windows to po prostu działa.

Bez żartów proszę. Akurat pod ręką w pracy mam kogoś kto pracuje pod
linuxem więc wiem jak to wygląda. Tak jak napisałem paragraf wyżej.

> apt-get install program / setup.exe - bez różnicy. Z driverami do
> sprzętu podobnie.

> A gdy instaluje się OS/2, człowiek uczy się Hexów :>

Nie więcej niż instalując np. Linuxa :-)

Marek