Re: warp 4

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 11:50:20 MET DST

<falcon_at_wysocki.lodz.pdi.net> nakombinował(a) coś takiego:
>Przekopywanie manów? Strata czasu? Czytam Tą grupę od jakiegoś czasu i
>stwierdzam, że gdybym miał OS/2 to bym chyba wogóle nie spał: Nagrywarka
>- owszem, jeśli wyedytuje się hexedytorem jakiś plik systemowy i
>(M$-Free) config.sys,

Jeśli nie ma driverów to się kombinuje, teac brata działał z kopa.

> SSH owszem, ale Ninikowi 'działa ale nie szyfruje' ;>,

Ech, to że na czymś się nie znam nie znaczy że musisz ze mnie szydzić.
Okazało się że ta dana osoba o której ja pisałem nie ma racji troszku ;)

> Sprzet - 'jesli chcesz zainstalowac OS/2 to pomozemy Ci starannie
> wyselekcjonować sprzęt, który nie będzie sprawiał pod nim problemów'.
> W linuksie, czy nawet w windows to po prostu działa.
> apt-get install program / setup.exe - bez różnicy. Z driverami do
> sprzętu podobnie.

Fakt że skaner usb raczej nie zadziała (ale chyba już niedługo - coś
ostatnio było o tym)
z muzykami też różnie, osobiście odpaliłem byle klony sb, ale wiem że
niektóre się nie da i już (stary ad1763 czy jak mu tam)
Ale live to akurat bez problemu.
z grafiką również bez problemu, dyski i kontrolery, odpaliłem swojego na
promisie z takimi ciekawostkami że byś się zdziwił.
Nie martw się - nie jest tak źle.

> A gdy instaluje się OS/2, człowiek uczy się Hexów :>

No już nie przesadzaj.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564