Re: warp 4

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:01:58 MET DST

Paweł Sokołowski wrote:
> [...]

Oczywiscie chodzilo o gigahertze a nie mega :)

> KDE3 jest szybsze od KDE2.

No nie wiem czy nie mija sie to z prawda czytajac inne listy w tym
watku.

> Przekopywanie manów? Strata czasu? Czytam Tą grupę od jakiegoś czasu i
> stwierdzam, że gdybym miał OS/2 to bym chyba wogóle nie spał: Nagrywarka
> - owszem, jeśli wyedytuje się hexedytorem jakiś plik systemowy i
> (M$-Free) config.sys, SSH owszem, ale Ninikowi 'działa ale nie szyfruje'
> ;>, Sprzet - 'jesli chcesz zainstalowac OS/2 to pomozemy Ci starannie
> wyselekcjonować sprzęt, który nie będzie sprawiał pod nim problemów'.

Bo OS/2 ma juz nieco lat i poza paroma fixami nie byl unowoczesniany.
Nowe sterowniki do systemu kosztuja kupe kasy (w ramach SCh - zreszta
byla to glowna przyczyna zmiany platformy przeze mnie) stad dbalosc o
zgodnosc ze sprzetem, ktory mozna tanio uruchomic pod Warpem.

> A gdy instaluje się OS/2, człowiek uczy się Hexów :>

No nie wiem, ja sie tam nie uczylem. Moja nagrywarka (Teac 4x4x32)
pracowala bez problemu...

zdrowko

--
Rafał Zawiślak    ================