Dlugi start

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 22:03:46 MET DST

Jak juz pisalem, z OS'em "egzystuje" od niedawna i mam takie pytanie:
Czy taka sytuacja jest normalna: Nie posiadam najnowszego komputera,
ale tez nie jest on z epoki kamienia lupanego, a start systemu, jak dla
mnie trwa troche za dlugo. Chodzi mi o czas ladowania systemu gdy na
ekranie jest widoczne logo OS/2 Warp.
Jest to troche denerwujace kiedy musze co chwile restartowac komputer
aby na zmiane uruchamiac inny system. To nawet win98 uruchamia sie co
najmniej trzy razy szybciej.
Jesli taki rozruch jest sprawa normalna, to czy nie mozna tego zmienic,
wpisac cos w config czy gdzies indziej, aby systemik chodzil jak
rakieta.....

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl
shakul_at_kki.net.pl