Re: Dlugi start

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 18:41:47 MET DST

Shakuł wrote:

> Jak juz pisalem, z OS'em "egzystuje" od niedawna i mam takie pytanie:
> Czy taka sytuacja jest normalna: Nie posiadam najnowszego komputera,
> ale tez nie jest on z epoki kamienia lupanego, a start systemu, jak dla
> mnie trwa troche za dlugo. Chodzi mi o czas ladowania systemu gdy na
> ekranie jest widoczne logo OS/2 Warp.
> Jest to troche denerwujace kiedy musze co chwile restartowac komputer
> aby na zmiane uruchamiac inny system. To nawet win98 uruchamia sie co
> najmniej trzy razy szybciej.
> Jesli taki rozruch jest sprawa normalna, to czy nie mozna tego zmienic,
> [...]

zatrzymuje sie na ladowaniu IBM1S506 . to jest driver do dyskow IDE.
jak w czasie startu w lewym gornym rogu pojawi ci sie napis OS/2 z
kwadracikiem,
to wcisnij ALT+F2 . wtedy bedzie ci pokazywal jaki wlasnie driver zostal
zaladowany, i zobaczysz ze wlasnie na nim staje.

podejrzewam ze na kanale secondary masz samotnego cdroma jako slave.
przestaw na master. a tak wogole fixpaki tez by sie przydaly,
chociaz one startu raczej nie przyspiesza.

ps: po co tak czesto rebootujesz? ja to robie tylko po to zeby
    pograc w starcrafta :)