OS2 i czasopisma komputerowe

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 22:03:45 MET DST

 Jestem troche nie zorientowany jak w naszym kraju ma sie sprawa z
czasopismami komuterowymi i systemem OS/2. Czy zebrani tutaj
grupowicze mogliby mnie oswiecic. Czy sa wydawane gazety opisujace
Warpa, czy zawieraja one CD z programami, jaka jest ich nazwa (jesli
takowe istnieja). Mam na mysli wydawnictwa krajowe, po polsku.
Jesli sprawa gazet jest gorsza niz zla, to znaczy nie sa wydawane zadne
gazety, to czy moge prosic aby wrazie pojawienia sie jakis interesojacych
artykulow, czy programow w innych czasopismach komputerowych znalazla
sie wzmianka na ten temat na grupie?
Nie jestem w stanie (prawdopodobnie nie tylko ja) przegladac wszystkich
czasopism i szukac czegos interesujacego.

Z gory dziekuje.

Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl
shakul_at_kki.net.pl